• Nasza szkoła

    Już od ponad stu lat istnienia szkoły pedagogom i uczniom towarzyszy myśl Owidiusza: „Gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo” („Kropla drąży skałę nie siłą, lecz ciągłym padaniem”). Jedynie ciężka praca jest receptą na sukces.

  • Wyjątkowe wycieczki

    Zwiedzamy nie tylko najbliższy nam Beskid Niski, ale również bywamy w Bieszczadach, Pieninach i Tatrach. Podziwiamy architekturę Krakowa, Wrocławia, Warszawy… Kształtujemy swe gusta estetyczne, słuchając koncertów w filharmonii, oglądając spektakle w teatrze i projekcje filmowe w kinie.

  • Chór Kantata

    Od 2005 roku działa chór Kantata, który swoimi występami uświetnia uroczystości szkolne i środowiskowe, wzbudzając podziw i aplauz widowni. Przynosi niewątpliwie chlubę naszej szkole.

  • Odkrywamy talenty

    W każdym uczniu, już od najmłodszych lat, odkrywamy i pielęgnujemy uzdolnienia artystyczne, matematyczne, sportowe i inne. Świadectwem naszej pracy są liczne sukcesy w konkursach, olimpiadach, festiwalach i zawodach sportowych.

  • Sukcesy sportowe

    Jesteśmy w czołówce najbardziej usportowionych szkół województwa podkarpackiego. Osiągamy znaczące sukcesy w różnych dyscyplinach: piłce ręcznej, koszykówce, biegach przełajowych…

  • Wysoki poziom nauczania

    Rzetelna i systematyczna praca pedagogów gwarantuje harmonijny i wszechstronny rozwój uczniów oraz otwiera im drzwi do najlepszych szkół ponadgimnazjalnych w regionie.

Bardzo dobre wyniki w XXII Ogólnopolskim Konkursie „Alfik Humanistyczny”!

„Geniusz wskazuje drogę, którą kroczy talent”.

Marie von Ebner-Eschenbach

W dniu 22 stycznia 2019 roku poznaliśmy wyniki Ogólnopolskiego Konkursu „Alfik Humanistyczny”, którego 22. edycja, przygotowana przez organizatora – firmę edukacyjną Łowcy Talentów Jersz w Wilczynie, odbyła się 12 grudnia 2018 roku. W turnieju udział wzięły tysiące uczniów ze szkół z całej Polski. W gronie uczestników znaleźli się nasi wychowankowie, którzy uzyskali wysokie wyniki w województwie podkarpackim, a także w kraju. Najbardziej wartościowy rezultat uzyskała Aleksandra Hanus z klasy 7a, która zajęła 1. miejsce w województwie oraz 6. miejsce w kraju. Brawa!
Poniżej prezentujemy zestawienie, obejmujące najlepsze wyniki uczniów:

Lp.

Imię i nazwisko ucznia

Klasa

Miejsce
w woj.

Miejsce
w kraju

Imię i nazwisko nauczyciela

Szkoła Podstawowa

1.

Anna Ziajka

2b

7.

253.

Klaudyna Trygar – Kubusiak

2.

Julia Mazurek

2b

7.

253.

Klaudyna Trygar – Kubusiak

3.

Julia Szepieniec

2b

12.

285.

Klaudyna Trygar – Kubusiak

4.

Jakub Szul

2a

32.

705.

Alicja Zajdel

5.

Miłosz Jakieła

2b

39.

836.

Klaudyna Trygar – Kubusiak

6.

Amelia Malinowska

3a

8.

331.

Urszula Koźma

7.

Maja Niemczyk

3a

19.

762.

Urszula Koźma

8.

Anna Pelczar

3a

23.

977.

Urszula Koźma

9.

Jakub Siręga

3a

32.

1172.

Urszula Koźma

10.

Jan Fabisz

4b

2.

45.

Waldemar Kilar

11.

Antoni Kaczor

4b

5.

99.

Waldemar Kilar

12.

Bartosz Jakieła

4b

13.

234.

Waldemar Kilar

13.

Samuel Szczęsny

4b

13.

234.

Waldemar Kilar

14.

Gracjan Tworek

4b

18.

351.

Waldemar Kilar

15.

Julia Malinowska

6a

35.

902.

Alicja Kabiesz

16.

Aleksandra Hanus

7a

1.

6.

Waldemar Kilar

17.

Emilia Mazurek

7a

4.

70.

Waldemar Kilar

18.

Krzysztof Kasperkowicz

7a

13.

199.

Waldemar Kilar

19.

Jan Telega

7b

20.

295.

Waldemar Kilar

20.

Dominika Frącek

7b

22.

324.

Waldemar Kilar

21.

Mateusz Piwowar

7a

26.

464.

Waldemar Kilar

22.

Aleksander Korobczenko

7b

27.

467.

Waldemar Kilar

23.

Dominika Kloczkowska

7b

29.

499.

Waldemar Kilar

24.

Gabriela Smerecka

7b

34.

610.

Waldemar Kilar

25.

Zuzanna Jurasz

8a

20.

367.

Maria Szczepaniak

Gimnazjum

26.

Otylia Landsmann

IIIB

3.

14.

Waldemar Kilar

27.

Filip Cisek

IIIB

7.

37.

Waldemar Kilar

28.

Maria Przybyła

IIIB

15.

84.

Waldemar Kilar

29.

Maria Różowicz

IIIB

18.

149.

Waldemar Kilar

30.

Martyna Sękowska

IIIB

26.

242.

Waldemar Kilar

31.

Dominika Pęcak

IIIB

26.

242.

Waldemar Kilar

Celem konkursu jest promocja uzdolnionej humanistycznie młodzieży, popularyzacja literatury, sztuki i kultury języka polskiego oraz rozwijanie zainteresowań i kompetencji uczniów. Turniej motywuje do rozwijania samodzielności, twórczego myślenia, samodyscypliny oraz podejmowania intelektualnych wyzwań. Pozwala również diagnozować potencjał i zaangażowanie uczniów, jak również odkrywać ich uzdolnienia i talenty.