W Zespole Szkół Publicznych w Posadzie Górnej w roku szkolnym 2010/2011 oraz 2011/2012 realizowany był projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki „Indywidualizacja nauczania w klasach I-III SP w Gminie Rymanów”. Projekt współfinansowany był ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Na podstawie diagnozy zakwalifikowano 45 uczniów klas I-III do następujących rodzajów zajęć:
- logopedyczne,
- dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- dla dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce czytania i pisania, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji,
- rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem nauk matematyczno-przyrodniczych,
- rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych ze szczególnym uwzględnieniem zainteresowań polonistycznych.
Uczniowie chętnie uczestniczyli w zajęciach. Podczas ich trwania stosowano odpowiednie metody i formy pracy dostosowane do potrzeb i możliwości uczniów oraz ciekawe pomoce, które wpływały na atrakcyjność zajęć oraz podniosły efektywność nauczania.